26 Eylül 2013 Perşembe

Diy Project part 1

 Havalar soğumaya başladığına göre yavaş yavaş diy projelerini gecikmeden uygulamaya başlayalım.



 Bu ayakkabılarım oldukça eski. Çok sevdiğim halde, önleri hafif aşındığından dolayı giymek istemiyordum.


İnternet'te biraz araştırma yaptıktan sonra, belirli bölgeleri (özellikle yıpranan yerleri) kumaşla kaplamaya karar verdim. Hamileyken giyip kumaşının desenlerini beğendiğim, ama artık hiçbir şekilde giyilecek tarafı kalmadı diye düşündüğüm elbisenin kumaşını kesip kaplamak için ayırdım. 


Su bazlı beyaz tutkaldan uygulanacak bölgeye iki kat sürdükten sonra, küçük parçalara ayırdığım kumaşı tutkal kurumadan yapıştırdım. 
Fazlalık kumaşları kestikten sonra, tekrar tutkalla kenarları düzeltip kurumaya bıraktım. 


Sanırım en zor kısmı, bir taraftan tutkal sürüp diğer taraftan Alaz'a göz kulak olmaktı. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder