3 Kasım 2013 Pazar

Büyüme Huysuzlukları ve Çoraplarını Sürekli Çıkaran Minik İnsan, Bugünlerde...

 Bugünlerde, Alaz'ın yaşında olmasına az bir zaman kaldı. Hâl böyle olunca, derdini anlatmak isteyip anlatamaması, yürümek isteyip yürüyememesi veya kendisi için tehlikeli olan bir eşyadan uzaklaştırılması olabildiğince ağlayıp huysuzlanması için yeterli sebep olabiliyor. Bir de bunun üstüne bir türlü çıkmak bilmeyen dişler ve uykusuzluk eklenince Alaz için isyan çanları çalmaya devam ediyor diyebilirim.
 Ama yine de, delice oynamak, çılgınca eğlenmek, söylenerek emekleyip evin içinde cirit atmak eylemlerimizden vazgeçmiyoruz. :)



 Son zamanlarda uğraştığım diğer konu da, Alaz'ın çorap giymek istememesi ve onları her koşulda çıkarması.
Bebeklerin ve çocukların çorap giymek istememesi konusunda benle aynı dertten muzdarip pek çok anne vardır. Bu konu da nasıl çözüm buldunuz çok merak ediyorum. Benim bu konuda denemediğim yol kalmadı diyebilirim. En sonunda e-bebek mağazasında satılan çorap tutucularından da aldım. Ama Alaz'ın ayağını sıkıp rahatsız etmeye başlamasından dolayı kullanmayı bıraktım. Kısacası artık ne yapacağımı bilmiyorum.

 Bu kış, çorap giymek istememe olayı bizi epey uğraştıracak gibi.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder