9 Kasım 2013 Cumartesi

DIY Project 2 / Basitçe Broşdan Kolye Yapımı

 Son zamanlarda, zincirli ve iri kolyeler oldukça moda oldu. Özellikle de hayvan figürlü olanlar Sonbahar-Kış sezonu, tasarımcıların da tercihleri arasında.
 Öncelikle, eski ve yıpranmış çantamın zincirini çok beğeniyordum ve kullanmaya karar verdim. Broşum iğneli olmayan bir broş olduğu için arka tarafını sökmekten vazgeçtim. Böylelikle bağlantı yerlerini kullanabildim.
 İnce ama dayanıklı ip yardımıyla zincir ve broşun bağlantı yerlerini sıkıca bağladım. İp yerine rahatlıkla ince tel de kullanılabilir.




Bunun dışında, teki kaybolmuş olan kelebek küpe ile başka bir broşu ufak halkalar yardımıyla başka bir zincire ekledim. İki farklı kolyeyi çok uğraşmadan, kısa bir süre de bitirmiş oldum. 


Üzerlerinde çok oynama yapmadığım için, eski haline rahatlıkla dönüştürüp tekrar broş olarak kullanabilirim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder