13 Ocak 2014 Pazartesi

Diy Project 5 / Kolay Bere Süsleme ve Taşlı Bereler / Jewel Embellished Beanie

 Bu sezon bereler artık günlük tarzın olmazsa olmazları arasında yerini aldı. O kadar çok sevildi ki çeşit çeşit bere modelleri her yer de karşımıza çıkıyor. Bere modası ile ilgili yazdığım daha önceki postumda bu değişik modellerin bazılarından bahsetmiştim.

 Bende açık mekan, kapalı mekan demeksizin bere takmayı sevenlerdenim. Farkettim ki hep aynı tip bereler takıyorum ve bir değişiklik yapmaya karar verdim.

 Yaklaşık 8 yıl önce örülmüş ve uzun süredir kullanmadığım bir bere geçti elime. Bu bere ile ilgili ufak değişiklikler yapmaya karar verdim.



Son zamanlarda taş süslemeli bereler dikkatimi çeker oldu. 


Özellikle psimadethis.com sitesinde "House of Holland" marka ve model berelerin benzerinin nasıl yapıldığını görünce kendim yapmaya karar verdim.


El örgüsü bu berede, yıllar önce moda olan örgü çiçek süsleri vardı. İlk başta onları sökerek işe başladım. Tuhafiyeciden aldığım bu dikme modeli taşları bere için kullanmaya karar verdim.


Elime iğne ipliği aldıktan sonra dikmeye başladım. İşte bu kadar. :)


Değişik taşlarla, değişik motifler ile de bereleri süsleyebilirsiniz. Artık o sizin el becerinize kalmış. 

 Sade olmasını tercih ettiğim için bu şekilde süsledim. Zaten bu süsleme işi toplam yarım saatimi bile almadı.

Sonuçta istediğim bere modeline kavuştum. 

Hadi size de kolay gelsin.:)






2 yorum: