29 Ocak 2014 Çarşamba

Etnik Şal ve Ear Cuff / Giydim Çıktım Part 23

 Şal ve atkı kullanmayı çok seven biriyim. Kimi zaman kıyafet seçimimi kullanmak istediğim şal ve atkıya göre ayarlarım. Bu da o günlerden biri.


Bir yöre veya bölgeye ait olan aksesuarlar her zaman ilgimi çeker. Kullandığım bu şal da bu özellikte.



Aksesuar ve takılar benim için vazgeçilmez diyebilirim. Öyle ki eşim bile takılar ile ilgili takıntımı bilip, bu küpeleri beğeneceğimi tahmin edip almış sağolsun. 

Son yıllarda dikkat çeken "ear cuff " küpeleri çok sevdim. En favori aksesuarlar arasında yerini aldı bile.


Taba ve siyahı, her zaman birbirine yakıştırırım.  Ama arada başka tonların olması taba ve siyahı biraz daha iyi gösteriyor sanırım.


Ne yazık ki, tırnaklarım kısa ve kırılgan olduğu için ne uzatabiliyorum ne de manikür yaptırabiliyorum. Durum böyle olunca, instagram ve pinterestteki nail art fotoğraflarına sadece bakmakla yetiniyorum. Takma tırnak konusuna da pek hevesle bakmadığım için oluşan görüntü için kusura bakmayın. 

Arm party ve ring party akımından henüz vazgeçemedim. Bu yüzükler ile dakikalarca oynayabiliyorum. Stres atmak için ideal.:)


Hırka : Batik
Tayt : Batik
Çizme : Trendyol
Şal : Vatikan'dan (geleneksel)
Küpe: H&M
Yüzükler: H&M
Bilezikler: Defacto
Kolye :Koton








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder