26 Ocak 2014 Pazar

İnstagram'a Yansıyanlar, Bugünlerde...

 Kimi zaman instagrama koyduğum fotoğrafları blogda da kullanmak konusunda tereddüt yaşıyorum. Kısa konulu bir post yazmak istemediğim içinde bu fotoğrafları geçiştiriyorum.  Takip ettiğim bir kaç blogda instagrama koydukları fotoğrafları kolaj yapıp kısa notlar yazarak bloglarında yer verdiklerini gördüm. Açıkçası bu fikir benim de çok hoşuma gitti. O yüzden bu fikri kendi blogumda da uygulamaya karar verdim. :)
















* Alaz'ın artık yavaş yavaş sosyalleşme dönemi başladı. Öpücük
vermeyi yeni öğrendiği bugünlerde yan masada ki akranının ilgisini çekmeye çalışıyor.

* Yürüme olarak yeni yeni cesaretlenmeye başladık. Bunda 10 aylıkken emeklemeye başlamanın etkisi büyük. Geç emeklemeyi öğrenince uzun bir süre işin kolayına kaçmıştı. Şimdi de uzak mesafelere kendini daha garantiye almak açısından bazı eşyaları sürükleyerek götürüyor. Bunlardan biri de boş damacana.

* Eşim ile ben çocukla çocuk olanlar grubunun içinde sayılırız. Kimi zaman oyuncak mağazalarında Alaz'dan daha çok heyecanlanırız. Disney tabiki favori.:)

* Alaz'ın mama sandalyesinde oturma şekilleri biraz tuhaftır. Sanırım en tuhaf oturma şekli de bu son olan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder