18 Şubat 2014 Salı

İnstagram'a Yansıyanlar, Bugünlerde...





 * Son bir kaç haftadır resmen baharı yaşıyoruz. Açık ve güneşli havanın yanında ağaçlar çiçek bile açtı. Dünyanın bir tarafı dondurucu soğuklar ile boguşurken, diğer tarafı baharı yaşıyor. İyi midir kötü müdür bilinmez. Bu güzel havalarda Alaz'ı bolca temiz havaya çıkartıp , güneşe çıkmasını sağlamak temel görevim haline geldi.

* Son zamanlarda diş çıkarma mevzusu nedeniyle iştahsızlık problemi yaşadık
. Hâl böyle olunca geçen ay istediğimiz kiloyu alamadık bir de bunun üstüne hareketlilik eklenince kilo alımı durmaya başladı. Şimdi doktorumuzun tavsiyeleri ile birlikte uyku saatlerinden, yemek düzenine kadar yapılan değişikliklerle istenilen kiloyu almaya çalışacağız.

* Evde ki moda dergilerim ufak çapta dağlar oluşturmaya başlayınca elden çıkarmanın vakti geldi. Ama dergilerimden kolay ayrılan  bir insan olmadığım için beğendiğim fotoğraf ve tasarımları kesip kolajlayarak kendime bir ilham defteri yapmaya karar verdim. Böylelikle dergilerden vedalaşmak daha kolay oldu. Yapmak isteyip de bir türlü başlayamadığım D.I.Y projeleri için bu defterler fikir verecektir.







* Eşim ve ben müzik dinlemeyi çok severiz. Özellikle 60'lı ve 70'li yılların rock parçaları favorilerim arasında. Pink Floyd ' un zaten benim için ayrı bir yeri var. Her ne kadar İstanbul'da ki Roger Waters konserine Alaz'ı bırakıp gidemediysem de, 2006 yılında olan konsere gittiğim için kendimi bu şekilde teselli ettim diyelim.
 Haftasonu eşimle Pink Floyd ' un 1972 yapımı "Live at Pompeii" konser filmini izledik. Eskiden saatlerce müzik dinlediğim halde son zamanlarda sadece çocuk şarkıları dinledigimden ilaç gibi geldi. Bu konserin seyircisiz olması, Pink Floyd ' un felaket sonucu ölen Pompeii halkı için olmasından dolayıymış. Oldukça ilginç geldi bana.

* Sevgililer Gününü geride bıraktık. Her ne kadar benim için o kadar anlam ve önem ifade etmese de pek çoğumuz bu günü kutladık. Sanırım bana samimi gelmediği için sevmiyorum. Bu Yeşilçam klasiginde bütün sevgililerine ''Seni Seviyorum" diye yalan söyleyen "Ferit" gibi sahte geliyor bana.:)

* Alaz artık iyice çocuk olma yolunda ilerliyor. Bizi taklit etmesi ve akranlarına laf atıp oynamaya çalışması buna örnek. Bazen hemen büyüsün istiyorum, bazen de bebeklikten çıkıyor diye hüzünleniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder