17 Şubat 2014 Pazartesi

Şifon Şal ve Perili Yüzük / Giydim Çıktım Part 25

 Bu hafta sonu iç karartıcı nitelikte puslu bir hava olduğundan, giydim çıktım postu için fotoğraf hazırlamak pek içimden gelmedi. Telefonun kamerasından bir kaç kare ile yetinmeye karar verdim.


Bu şalın kumaşını pazardan bulmuştum. Ne yapılacağına karar vermeden de almıştım. En sonunda terziye götürülerek şal haline getirildi. 



Bu bijuteri perili yüzük bana hediye gelmişti. Madem şifon romantik bir şal kullandım, aksesuarında buna uygun olmasında fayda var.:)

Şal : Şifon Kumaştan Dikme
Hırka : Batik ( Eski Sezon)
Çizme : Trendyol


2 yorum:

  1. Kumaştan şal ne güzel bir fikir hem kumaşlar şallara göre çok daha ucuz:))

    YanıtlaSil
  2. Pazarlarda çok güzel desen ve renklerde kumaşlar bulunabiliyor. Tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil