26 Mayıs 2014 Pazartesi

Bugünlerde, İnstagram'a Yansıyanlar...


1) Bu hafta anneanne ve dedeyi
bir haftalığına ziyarete İstanbul'a geldik. Ev tanıdık gelmiş olmalı ki, daha önceden oynadığı bazı ufak tefek oyuncakları aramaya başladı.

2) Zamanın nasıl geçtiğini anlamak mümkün değil. Annemlerin şu anda oturduğu evin önünde ki çamlar bir insan boyu kadardı. Yıllar geçtikçe apartmandan daha uzun olduğunu görünce insan şaşırıyor. 

3 ) Dikis için pazardan iç açıcı ve rengarenk kumaşlar arıyordum ve sonunda buldum. Şimdi ne dikeceğimi düşünmeye başladım. 

4 ) Alaz büyüdükçe peşinden koşturma olayı daha çok arttı. Özellikle parkta kendinden daha büyük çocukları taklit etmeye çalışıyor. Son zamanlarda en çok Alaz parkta oynarken yorulduğumu ve strese girdigimi farkettim. 


5) İstiklal Caddesi'ne gittiğim zaman, kendimi bildim bileli ikinci el kitap satan dükkanlara muhakkak uğrardım. Evlendikten, başka şehirde yaşamaya başladıktan ve özellikle de Alaz doğduktan sonra uzun bir müddet ugrayamamıştım. Şimdi fırsatını bulur bulmaz soluğu kitapçılarda aldım. Alaz'ı anneme emanet edip bir müddet kitapların arasında dolandım. Tesadüfen, 90'lı yılların başından kalma burda dergilerini görür görmez de hemen aldım. :) Eskiden bu pasajlarda ne kadar çok vakit gecirirdim. Ne yalan söyleyeyim çok özlemişim.

6 ) Decathlon eşimin ve benim favori magazalarımızdan biri. Hem kalite, hem fiyat ve aradığımız her şeyi rahatlıkla bulma açısından çok severiz. Tatil öncesi alışveriş yaparken, Alaz'ın denizde veya havuzda rahatlıkla giymesi açısından bu yeleği bulduk. Alaz 18 aylik olduğu için kolluk takamıyoruz henüz ama bu yelek işimizi görecek gibi.

7 ) Anneanne ve dedeyi ziyaretimizin yanısıra Alaz'ı değişik yerler göstermek istedim. Parka gitmek dışında kalan zamanlarda Alaz için ufak bir İstanbul turu yaptık. Sultanahmet ve Beyoğlu'nu gezdirdik. Kalabalık, sokak şarkıcıları,  vitrinler ve tramvay epey bir ilgisini çekti.

8 ) Yaz gelirde,  bijuteri almamak olmaz. Rengarenk takıları bu sezon çok sevdim. Özellikle bu tarz bilekliklere bayılıyorum.


9 ) Son olarak taksime gelinip de Gezi Parkına uğramadan olmaz. Gezinin yıldönümünde İstanbul'da olmayacağımız için bizim ki erken kutlama oldu diyebilirim.







2 yorum:

  1. Çok güzel kareler, Burdalara bayıldım, dikeyim dikmeyeyim ille de almak hoşuma gidiyor doğrusu;)) Miniş eğlenmişe benziyor gerçekten. Rengarenk takılara ben de bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) ben de çoook uzun bir süre dikip dikmemek arasında kaldım. Ama sonunda dikmeye karar verdim. Bir şeyi yarım bırakmayı sevmediğim için bir dikiş işi bittikten sonra hemen yeni biçmeye başlıyorum. Böylelikle bitirmek zorunda kalıyorum. :)

      Dergileri ben de beğendim ama daha eskilerini arıyordum bulamadım. Minik için her gün eğlence zaten.

      Renkli Takılar evet kesinlikle iç açıcılar:)

      Sil