13 Mayıs 2014 Salı

Diy Project 7 / Yırtık Jean (Ripped Jean)

 Son yıllarda yırtık jean modası aldı başını gidiyor. Hatta bu sezon yırtık jean modasının en uç noktasına bile geldik. Tabir-i caizse paçaları kuçu kapmış modası hakimiyeti başladı. Aslında bunun adı "super ripped jean" diye geçiyor.

 Her neyse ben konuyu fazla dağıtmadan asıl mevzuya geleyim. Efendim, eğer piyasadaki yırtık jeanler içinize sinmiyor veya eski jeanlerimi değerlendirmek istiyorum diyorsanız. Şimdi anlatacağım metodu tavsiye ederim. Hem aşınmış temiz bir görünüm elde edersiniz hem de jeaniniz daha az deforme olup daha çok kullanırsınız.

 Metot basit. İhtiyacınız olan sadece metal topuk törpüsü. Evet doğru duydunuz.


Bu törpüyü kullanmaya başlamadan önce jeani düz bir zemine koyun. Ben ütü masası kullandım.:)


Jeanin boyuna değilde enine doğru törpülemeye başlayın. Bu iş jean kumaşın cinsine göre süresi değişebiliyor. Beyaz iplikler görünene kadar törpülemeye devam ediyoruz. Evet biraz sabır istiyor.:) Pamuklanmış iplikleri de temizledikten sonra işlem tamam. 

Örnek teşkil etmesi açısından daha önce ki bu postumda, bu jean pantolonu bu metoda göre yapmıştım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder