17 Temmuz 2014 Perşembe

Salaş Kimono Dikimi

 Bu sezon kimono modasını o kadar çok sevdim ki, elimde bulunan ne kadar ince ve şifon kumaş varsa, hepsinden kimono dikesim var o derece.

 Geçenlerde YouTube'da dikiş videolarını izlerken, bir kimono yapımı videosuna denk geldim. Ne yazık ki şu an için ismini hatırlayamıyorum ama "kimono diy/sewing tutorial" diye arattırdığınızda envai çeşit kimono videosu ile karşılaşıyorsunuz.



Bu kimono yapımını normalde büyük şallar için anlatmışlar.  Ben de şansımı elimde ki bu tropikal desenli parça kumaş ile denemek istedim. Şal yerine parça kumaş kullanınca ekstra dikiş işleri de çıkmış oldu. Ama yine de basit bir model olup acemi olsanız bile kısa sürede bitirebilirsiniz. :)


Kabaca kağıda kalıbını çizdim. Kalıptan da anlaşıldığı üzere oldukça salaş bir görüntüsü var.

En kısa zamanda nasıl durduğu ile ilgili de post yayınlayacağım. 

Not: Modelin ense tarafina pervaz uygularsanız daha iyi sonuç alabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder