9 Temmuz 2014 Çarşamba

Tropikal Baskı / Giydim Çıktım Part 37

 İnsanın kendi diktiğini giyip çıkmasının çok keyifli bir şey olduğunu yeni anlıyorum. Sanırım bunun emek vermek ile alakası olduğunu düşünüyorum.

 Dikiş dikmeye yeni başlamış olsam da, diktiklerimde türlü türlü ve ufak tefek hatalar olsa da, işin içinde emeğim olduğu için benim gözümde çok değerli oluyor.

 Aslında hayatta öyle değil midir? Emek verdiğimiz her şeyden kolayca vazgeçmeyiz veya onlara daha özen gösteririz. Emek vermediklerimizin de bizim için değeri yok denecek kadar az olur.

 İşte bu yüzden, hayatımızın daha da değerli olması için daha çok emek vermek gerekiyor sanırım.:)



 "Giydim Çıktım" postlarının vazgeçilmezi Alaz ile birlikteyiz. Artık fotoğraf çekilirken, koşarak yanıma gelip bacaklarıma sarılan minik bir kız var fotoğraf karelerinde. 


Bugünlerde rengarenk giyinmek kendimi iyi hissettiriyor. Yaz mevsimi süresince bunun hakkını vermeye çalışacağım. 


Yeni diktiğim bu bluzu beyaz jean ile kullanmayı tercih ettim. Mini jean şortlar ile de yakışacağını düşünüyorum. 


Arm party modasından vazgeçemiyorum. Son dönemde favorim kristal boncuklu olanlar.

Bluz : Ben diktim (burada)
Jean: Madam Moss (Highway Outlet Avm)
Sandalet : Deichman






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder